Guess WHO?

Chennarrre!

Ingen som undrat vart jag hållit hus?! Ingen? SÄKERT?! mega? verkligen?!!
jahapp.. sure, heartbreakers.
BIG GIRLS DON'T CRY..

Men om det iallafall skulle vara en liten själ därute som undrat vad jag har haft för mig,
så ska DU absolut inte få lida bara för att ingen annan undrar!

Tränat, tränat kanske lite mer, pluggat lite, pluggat ganska mycket till, tränat igen, OCH kan du gissa?!
höhö.. YES! pluggat =D
Så, jag känner mig ganska fulländad. Tror icket det kan bli muchoo better!

BYE,
darlings.
/ämmah



några snygga kräftstjärtar.. höhöhö
I'M ON..


höhö.. smokin'.

Kommentarer
Postat av: MIRIAM :)

tack emma! :D de värmer att du vill kommentera! :)

2010-09-14 @ 18:13:59
URL: http://miriamkaram.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback