picture



Emma har alltid varit så duktig på att redigera bilder =)


Anonym om supriise:
Byt till en mt50:D Finns ett bra exempel på en bra moped.. mopeden brukar kallas LINDA

svar: Jag håller med dig, Linda är en mycket vacker och bedårande moped. Fantastisk kanske till och med. Men, jag släpper dock aldrig min pärla. När den står där och glimmrar så fint i solnedgången, hur jag ser den blänka där den står på sin plats i garaget. Då jag känner att däcken susar fram över vägen, då jag försöker göra mina garagevändningar men kör rakt över plakorna, gång på gång. Då jag känner att jag är nära att tappa kontrollen då jag bromsar för kung och fosterland på gruset, som sprätter så vackert om de små däcken. Då vi kraschar i min serpentinbana, men tillsammans, alltid tillsammans. ♥

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback