Katastrof.

Det är tydligen inte uppskattat att sitta och sjunga på bussen..
Så jag var tvungen att sitta och knipa igen käften, och det var verkligen inte bara sagt och gjort!
Att känna den plågande känslan då Hollywood - Marina and the Diamonds dunkar i öronen, det känns som om man är nära att explodera då man inte får ta ton.

Det är riktigt hemskt. Inget jag vill uppleva igen.

Och för alla ni som inte vet så avverkar jag min sista praodag idag, har tappat räkningen på hur mycket choklad jag druckit.. Och dagen är inte slut än! :D

bye!
/e




Kommentarer
Postat av: Bella

Jag förstår hur du känner... Det är så jobbigt när sånt händer. :D

2010-04-07 @ 22:15:46
URL: http://gabriellavictoriagrahn.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback