It's now or never..

Tiden är nu inne, denna långa väntan med alla förväntningar, spekulationer och det gånger 1000! Kommer inom en 9 dagars period förhoppningsvis att gå i uppfyllelse.. Det finns inga ord för dessa känslor.

Lagom till detta har min älskade lilla pärla äntligen återvänt hem igen, vilket gjorde min dag =D
Nu springer jag runt som en MANIAC bokstavligen talat, ja!
3 proppMEGAfyllda väskor, och jag vill inte ens veta hur jag någonsin skall klara av att få med dom, in och ut, fram och tillbaka ur bussarna.. Men den som lever får se!

Klockan sex i gryningen påbörjar vi vårat livs äventyr! =D

Ha en AWESOME vecka, för det kommer vi ha!
/ e





Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback