Girls are back in town!

Hell yeah!
Säger bara en sak,

I'LL BE BACK!

Det var så jäkla AWESOME som det kunde bli helt enkelt!
Saker som jag hunnit med under min vistelse i [Oh-rey]:
..mitt livs bästa åk
..låst in mig i trapphuset på Stadium
..vält ett helt pannbandsställ
..satt igång larmet x antal gånger
..tryckt i mig närmare 30 äpplen
..ätit godis som om varje var min sista, detta resulterade tragiskt nog i att min panna ser ut som ett minfält
.. livit kallad grouse, inte mitt fel att något gick på tok då jag skulle spotta..
yadayadayada..

Jag har överlåtit fotandet till min kollega Hannah, så det lär nog dyka upp inom en snar framtid det med.. ;)

Tack & Adjö!
/e

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback