såklart att det ska hända mig!

Solen värmer så varmt ute, och jag känner bara hur jag måste ta och chilla lite under den stora, vackra, gigantiska gula bollen.
Jag lägger mig på filten och känner hur solens varma strålar steker på min rygg..
Det lät bara: SPLAAAAAAAAASCHH, och jag hann inget göra, hann inte ens reagera! ;o
Där mitt på mitt ben, ser jag värsta pölen. Det var kladdig, illaluktande och VIT!
Sen så ser jag hur en jävla fågeljävel flyger iväg, och jag hörde hur han skrattade åt mig.

Ja, våra kära läsare, ni tror helt rätt. En fet äcklig fågel bajsade på mig! ;S Fyfan vilken smärta! Jag trodde att jag skulle avlida ;o 
Så nu vågar jag mig inte ut igen, ifall att det skulle hända igen.. ;s

/h

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback