whats up fellows?!

Nu var det ett tag sen man skrev i denna blogg ;o Nästan så att man får dåligt samvete.. FAST NE!

Jag sitter återigen här framför datorn (mitt andra hem?) på samma hårda stol som får rumpan att domna av och ryggen att likna Quartimodo, och funderar över vad jag har gjort dom här senaste dagarna..

-"I haven't do anything!"
-"Are you sure?"
-"Yes I'm sure. 100%"


HAHHAHA för er som inte fattade så har jag nog tillbringat en liten stund framför tvn (mitt tredje hem kanske?)

Också får jag ju cykla utan hjälm nu förfan! :D PAAAAARTY OR WHAT LIXOM?!?!
Men den 15:onde får jag kanske göra lite mer än så.. ;) HÄHÄHÄHÄ


Have a great time suckers! ;)
/H





Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback