it's raining men, halleluja

Mitt hjärta har slutat slå för många saker dom här senaste dagarna..

1. Mina tester på onlineprovet är slut!! :O Det vill säga att jag inte kan plugga på frågorna inför moppeprovet nå mer. Save meeeeee....

2. Varje gång jag ser Jacob (han i Twilight) utan tröja! Lika underbart varje gång.. Vem säger nej till han liksom?! Oj, juste.. Bella motherfuckervampyrälskaren gör ju det ;s

3. Ba-bam-bam-baaaaa! Besöksrekord! OMG..

I can't belive it, it's just not true!
I want to thank my mother, my father, my brother, my dog, my friends. Without you.. I haven't write this today! :')


Okej, det var kanske inte så många saker..

Och ja! Jag vet att rubriken inte har någonting med inlägget att göra.

/h

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback