hannah is a poet

Solen hettas
och vi svettas

Den är varm och go
Och jag gillar att rida på en ko

Fin och rund
Jag undrar om någon blir stum
När dom ser denna skapelse
och samtidigt tänker på en bakelse..

Stor och gul
Någon kommer få sig ett strul,
med någon som är riktigt ful
Men dom hade ändå kul


Någon fråga "vill du tugga?"
Jag vänder mig om och ser dom hugga
en kaka mitt itu, hur kan jag ha en sådan tur?

Jag smaskar på kakan och kliar mig på hakan


Jag äger på att rimma
Undra om jag är lika bra på att simma..?


Kommentarer
Postat av: MIRIAM :)

hannah, du är bäst på att simma ju! :D:D

2010-07-24 @ 16:45:58
Postat av: aggggeee

HAHAHA, du är helt enkelt bezt my fighting fooo friend :D

2010-07-24 @ 19:08:18
Postat av: Anonym

sv;haahah xD där syns dom säkert jätte bra ;)

2010-07-26 @ 11:40:04
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback