Hot or cold?!

Igår när jag låg ute och stekte på min bränna, på min fina bleka kropp kom jag att tänka på en sak.
Hannah har nämnt det lite tidigare, men jag kände för att gå in djupare med det, gräva så djupt att det hettar till.
Och nu menar inte att gräva min egen grav, nonoo.


Robert Pattison, mannen det går kalla kårar längst ryggen bara man ens snuddar vid tanken.

Jag har t.o.m lagt ned min dyrbara tid med att göra en lista! :

för det första.. han är FUL, och då menar jag inte lite små ful, utan nej, det är riktig katastrof!
för det andra.. han är blek, inget fel med det personligt, men, på han, skulle inte tro det..
för det tredje.. hans karaktär Edward, VEM VILL ATT NÅGON KOLLAR PÅ EN SOM OM MAN VORE MAT?!
nog för att mat är min passion, men jag vill ÄTA DEN, inte VARA DEN. Hela skillnaden..
för det fjärde.. karaktären Edward igen, vem vill sitta i en iskall famn?! not me..
för det femte.. kroppen är ju inget att springa runt att hoppa jämfota för..




inga kommentarer..
Men där har ni han i egen hög person!

Imorgon står Taylor på tur! höhö.. =D



Kommentarer
Postat av: Erika ; )

haha, ja.. jag hlr med dig helt. Förstår mig it på dom som tkr han är snygg. O.o :)

2010-07-19 @ 13:02:59
URL: http://flikkanerikaa.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback