LIGHT FOOD YOUR FAT ASS!

Dethär med att jag skulle sköta om bloggen alldeles själv blev på tok för mycket press för mig.
Tur att Emma kommer hem redan idag, så hon räddar bloggen från att gå i konkurs.

Min dag har bestått av plugg, plugg och plugg. Man måste ju vara förberedd tills skolan börjar om igen. Nån mer än jag som längtar tills dess?!! :D

Nej men skämt åsido så ska jag göra ett jävla moppe prov imorgon.. Andra passar på att vara ute i solen och sola, men inte Hannah! Nejnej hon ska sitta inne med näsan i böckerna. KUL LIV! Men det blir ju kul om jag klarar det, hähähä.

Annars har det inte hänt så mycket tror jag, förutom att Bonzo har börjat bantat. Stackarn är ju tjock, och han måste ju vara i form till Beach 2010 förfan! (nån av oss måste ju iallafall vara det..)



Bara jag som blir lite rädd för bilden?

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback