how did it go?

Jag satte mig framför datorn, alldeles darrig i hela kroppen, försökte komma ihåg allt vad jag lärt mig.
Tomt!
Jag hade pluggat så mycket att jag rentav blev förvirrad när jag läste alla frågor. Hur fan skulle detta sluta?!

Hela 50 minuter hade jag på mig att göra 70 frågor, och det kändes som om det var 50 minuter för lite!
När jag var på fråga 47 hade jag ungefär 30 minuter kvar av tiden. Jag skulle aldrig hinna göra klart alla frågor, trodde jag..

En gick ut ur salen, senare en till, och en till. Stressad or what?!
Sen när jag klickade på "Avsluta prov" så trodde jag att jag skulle dö av nervositet.. Godkänd eller icke godkänd, det var den stora, och svåra, frågan..


Frågan som ni alla undrar är säkert: "Hur gick det för Hannah på provet?" "Klarade hon det eller?" "Hon skrev nog ingenting om det igår eftersom hon kuggade!"


4 fel!

4 hela fel från att få ALLA rätt!
Det vill säga att jag fick 61/65 poäng.

Jag lämnade salen med körkorts beviset i handen och världens fetaste och bredaste smail! Jag måste ha sett ut som en tönt, haha jag kände mig som en tönt.


Now you know how it go!
Hannah is moppedist / epaförare :D




Kommentarer
Postat av: julia

grattis :D:D

2010-07-16 @ 23:00:54
URL: http://juliaknuts.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback