SQUEEZE!

Halloj!

Nu är jag hemma efter ännu ett hårt träningspass, fast nu ljuger jag, jag svettades inte ens. Får väl ta i desto hårdare imorrn ist..
Tempen har sjunkit till ynka -20, men vem fasen bryr sig?! inte ni iaf.

Hannah lämnade mig hemma för stockholm, så nu sitter jag i min ensamhet.. livet är inte på topp jämt :(
Men jag ska hålla mina tummar så hårt jag kan iaf :D

Jag har ångest, skola på måndag, bara tanken får mig att rysa. Usch. Jag får väl trösta mig med att det inte är alltför länge tills nästa lov, typ bara 10 veckor eller nåt, jag får väl stå ut.

Men nu ska jag ta mig en duuuusch och senare tröstäta ♥.
jag ser framemot det, mmmmmm.

/e



bilden gör inte ens våra snygga jackor rättvisa, fan.. :(

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback