R.I.P :'(

Tjabbadabbadoo!

Sitter här i ensamheten och tröstäter medan jag sörjer över mina billiga bindningar, som tragiskt nog svek mig idag!
Det var ju så att smidiga jag skulle försöka med en 3a. Det lyckades inte helt må jag säga.. ;o
När jag sedan gick upp med skidorna för att testa en andra gång märkte jag att skidfan inte var hel!! Nån jävla plastbit hade lossnat så nån jävla grej som satt på bindningen satt inte fast. Och inte nog med det, på den andra skidan hade bindningen också gått sönder ;o den gick ändå att åka på men det var ingen lyckad dag för Hannah helt enkelt.

Menmen, man kan inte vara bäst på allt ;) Man kanske inte ens är bäst på nånting.. ;s

Hoppas att ni hade en bättre lyckad dag än mig, haha.
/h - failarn..

OM NI INTE KAN SE VÅRAN NYA DESIGN, TRYCK F5! ;D

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback