kyrkan

Tjaaa!
Nu var första gudstjänsten avklarad! :)
Det var jag och Nina som for dit, haha vi fick äta nattvard (heter det så?) och då skulle man ju äta nå bröd och dricka nån grej. Det smakade vin!! inte gott ;s Annars så satt vi mest och sjöng psalmer.
Jag måste ju dit fler gånger om jag ska få följa till Gotland, det blir nog nice ;D

Jag åt palt till middag. Alltid lika gott och alltid blir man lika mätt! ;O hähäh
Emma, min kära vän och kollega var ju sjuk idag :'(
Hon måste krya på sig så hon kommer till skolan imorrn, och vem vet vad kvällen har att erbjuda.. =D

Ha en fortsatt trevlig kväll, jag ska nog slinka in i duschen och sen krypa till kojs. Jag vet att det är tidigt men om man vill bli frisk nån gång måste man vara utvilad.

/H - ett av guds barn

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback