opsii

tjabbbaa!
tur att hannah finns så att hon kan hålla ställningarna här inne medans jag är alldeles för lat..

hmm, jag kan börja med att säga för nästan en vecka sen var jag på min första gudstjänst, och jag var ju såklar tvungen att nysa riktigt högt också, break the ice liksom..

Och igår var det ju älvsbyns största händelse på.. ja jag vet inte hur länge!
Men både jag och Hannah missade de ju tyvärr :( något vi inte kommer att förlåta oss själva för.
Så jag försökte trösta mig med chips och dipp, men jag köpte både äckliga chips och en vidrig dipp, men så kan de gå!

juste! Alle och Danne blev ju byxmyndiga i torsdags! :D

 

såg att vi hade fått en kommentar om att våran blogg var grym, sånt värmer våra små hjärtan såhär i vintertider ♥

med kärlek
- e.

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback