candyyy!

Medans Hannah lämnade mig för nordmaling så ska jag försöka hålla ställningarna här!, får ju se hur det slutar..

Har nyss vart och köpt godis, och snart ska jag slå på en film, var nära att de blev en skräckis! men nä, så lågt sjunker jag fan inte! de skulle vara att utmana ödet..

Juste, igår blev min mössa klar! :D synd bara att alla e så himla avundsjuka, blir liksom liite jobbigt i längden när alla hänger efter en.. men de är smällar man får ta!

Funderar på om jag ska ta och äta lite kladdkaka, så får de bli! :D



over and out!
/ e

Kommentarer
Postat av: brownie !

det är ju jag :D

2010-01-25 @ 16:00:22
URL: http://teamhead.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback