cold as ice

helluuu alla ninjapowerlovers ;)

NDOL was awesome! vi såg en film om vagina dentata, deni!

Idag befann mig jag och min jibbervän Hannah oss som vanligt i kanis, trogna som vi är, trots denna kyla!
Men ninjapower har gjort det igen :o ideérna bara flödar ur våra hjärnor!
mer än så får ni tyvärr inte veta =( men ni ska få se, we promise ;)

hade ju tänkt prova på yoga idag.. men ovanligt nog så bangade jag..

/ e


The one and only
om @ GLOBEN!:
hm.... Drogad? :D
svar: Fan, du kom på oss.. Vi var helt mega säkra på att ingen skulle märka det, men då finns det ju vissa som genomskådar en direkt! vi hade tagit enorma doser med *secret drog* så att vi skulle klara resan, vi är ju tyvärr så mesiga av oss. Så nu slipper du fundera över det =D

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback