it´s cold outside

Nu var det ju ett tag sen, eller sen i fredags iallafall.

Det var frivilligt om man ville fara till kanis idag för det är ju så jäkla kallt! Självklart orkade inte jag och Emma fara, jag menar vem vill slita i onödan?! ;o haha nä nu skoja jag bara, det är nämligen så att både vi jibber-brudar är typ sjuka =/

Idag fick vi ju stå i elevfiket, vilket man har längtat efter :D men nejnej så fel man hade! Först skulle vi fara och hämta mjölk, sen skulle vi fara äääända till Konsum och handla en massa, och sen när vi kom tillbaka skulle vi typ montera ihop en massa stolar ;s not funny!
Men till slut blev dagen slut, och nu sitter jag här som vanligt i min sköna stol framför datorn ;)

Vi hörs och syns
/h

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback