chicken!

chachaaa! =D

Nu sitter jag och väntar på bättre tider, och med det menar jag tills jag får bort min kycklinghår! På förpackningen stod de att de skulle ta bort alla gula skiftningar, men inte fan stämde det! nejnej!
Nu ska jag snabbt som attans snöra i en till färg, eller inte snöra och snöra kanske, då skulle de kunna gå åt skogs.. Men tills dess så undviker jag alla speglar!

Och vem fasen har kommit på att blondiner har roligare?, hur kul är det att godiset går upp i rök?! tänkte väl de ;o inte kul nånstans.

adios amigos!
/ e


  

Kommentarer
Postat av: miriam :)

de vart ju skitfint! :) du borde haft det så ju! :D

2010-02-08 @ 18:38:13
URL: http://mmoow.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback