Behind blue eyes..

SCHAA!

Medans Hannah har flytt ur landet, eller okej, byn iaf.. Så ska jag försöka roa mig själv, hur skall detta gå?! Den som lever får se..

Gårdagen spenderade jag och mor min på IKEA, lyckades såklart krascha en lampa.. Men de fixa jag mig ur med elegans ;)
Dagen till ära befann jag mig faktiskt i Kanis, tro det eller ej så ramlade jag bara 1 gång, det har aldrig hänt förut ;o

Men nu ska jag gå och länsa kylen och sen dra mig till gymmet, om jag nu kommer så långt..

See yah later alligators!
/ e


Kommentarer
Postat av: Phil

grymt coola ni e :)

2010-03-02 @ 19:17:15
Postat av: Erika! :)

okej! ;p

2010-03-04 @ 15:06:57
URL: http://flikkanerikaa.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback