Svettigt värre.

Minus 31 grader visar termometern i skrivande stund.
Nästan så att jag får lust att snöra på mig bikinin och ta mig ett dopp,
svetten forsar ju likt niagara fallet lixom.


Julen har varit och gjort en snabbvisit.
NÄ?! SKOJARU?! DET HAR JAG HELT MISSAT!

Maten däremot.. Vad ska jag säga?
Jag gjorde en såkallad pirayaattack, högg in tills det inte var något kvar.
Eller okej, det går faktiskt inte, för julmaten tar aldrig slut. Helt bottenlös.
Ungefär som jag själv var, fredagen den 24 december.


(Google igen.. Ajm sååårryy.)

På tal om Pirayor, har vi faktiskt en egen liten jäkel hemma. Som fyller 11 veckor dagen till ära!
Pusspårääh NINJA.

/E

Kommentarer
Postat av: 'erika

sv; ja, jag funderar starkt på det! :-)

2010-12-28 @ 23:05:15
URL: http://flikkanerikaa.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback