hola

Hello again, suckers...

Nu var man hemma från
"Björkarnas stad". Det gick väl inte superbra för oss i Umeå. Kom till B-slutspel men åkte ut i kvartsfinalen på straffar. Jag satte en straff btw!
hähähä.


Jag har dessutom varit på mitt första (och enda?) Discoooo!
Hahahaha fyfan så jäkla kul det var!


Men det var nog för att vi inte var alltför seriösa. Vi hade stinkande matchkläder med shortsen upp i naveln och sockarna uppdragna till knäna. Men vi dansade snyggast iallafall!

Tyvärr så ides jag inte ta några bilder där borta, men det kan man leva med.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: aggeee

hhahaaha, vi var lätt grymmast på discot :D

2010-08-03 @ 16:06:31
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback