fuck..

Det är endast 5 dagar kvar tills ni vet vad börjar igen.
Det som man inte får nämna vid namn...
SKOLAN

(det bliv lite små kyligt i rummet när jag sa det högt.. också värker det lite grann i mitt blixtformade ärr jag har i pannan.. är det ett tecken?!)


Och vad har Hannah gjort under alla dessa dagar då vi har haft varmt och sol?!
NADAAA.. typ läst en bok och försökt sola lite, trevligt!

Nu ska jag börja göra en planering inför nästa sommar!
Varenda dag ska jag göra något magnifikt och oslagbart!
Mehehehhehehe.. fast ne

Bildlöst inlägg igen, men om ni vill så kan ni ju blunda och tänka på hur det såg ut när jag sa "skolan" högt.
Då det började blåsa kallt också har jag handen på pannan och skriker..


/hannah




Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback