mulberry

Ja.. Som ni förmodligen har märkt så har jag och Hannah hållit oss undan  ett tag.. Det blir jobbigt att ha en sån känd blogg..
Men nu är vi Back in Business, än en gång!

Måndag idag, och det vet vi alla vad det innebär!? Kanischaberget, hellyeah!
Tyvärr var det inte riktigt våran dag idag, men det tar vi igen på fredag i kåbban ist! =D Vill ju inte slita ut sig i onödan lixom..

Var hos käftis idag, hon kunde ha sagt direkt att jag var lagd åt det lite knubbigare hållet, men hon envisades med att hålla en föreläsning i 30 min istället!
Så jag får inte äta oftare än var 3:e timme, HA-HA - som om jag skulle klara det?! no way ;)

Men ni får fånga det lilla som är kvar av dagen!
/e


Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback