RUN FORREST, RUN!

Catching!

Dagen till ära kände jag mig ovanligt stark, (dock inget ovanligt, för jag är ju stark all the time lixom) så jag bestämde mig för att dra ut på en liten kutar runda! Japp, sagt och gjort hade jag snört på mig skorna, de första hundra meterna gick som en dans.
Jag flög fram över asfalten som en torped! (nog för att jag inte riktigt specifikt just vet vad är för något, men det låter ju lite flashigt iaf)

Tankarna flödade fritt: Daamn girl, you are fast! Fasen Emma, vilket klipp i steget du har! Shit, aldrig sett något liknande! osv, i can go on forever!

Men plötsligt, som en blixt från klar himmel så stängdes allt av! Poff, krasch, bom, brak!
Jag försökte förgäves hitta på ursäkter för att vända hemmåt. Eller åtminstånde GÅ!
Är du pissnödig Emma? Har du sträckt dig? Inte? Men foten kan du ju ha stukat? Nähäpp, men inte ens lite mjältugg? Men ett litet skavsår då? SKOSNÖRET?!?!?
MEN SKIT I DET DÅ!!!

Och mitt i allt detta börjar det såklart att regna, är jag förvånad?! Inte ett dugg! Så det var bara att lägga benen på ryggen och kuta uta helvite! (Nej, det var inte mycket, men det räckte!)

Nu ska jag gå och ta en 15 graders varm dusch! (Okej då, kall..) För det är då musklerna får maximal återhämtning, tss! (Ni trodde de va ;))


/E
- Hannah var tyvärr sjuk idag :( poor little girl :(

Kommentarer
Postat av: MIRIAM :)

hahah härligt att ni uppdaterar! :D amen tack (: själv gode så nöjd med den ;> tihi

2010-04-14 @ 07:26:58
URL: http://mmoow.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback