wtf

Som Hannah har nämnt så ställde vi ju upp i lucia tåget, kan ju lugnt säga att vi var helt klart grymmast ;)

Och efter tragedin men skorna och strumpbyxorna, så händer det oväntade.. våran älsklings calle ♥ åker ut ur idol, men han lär ju få fler chanser ;D
Nu ska jag nog snart dra mig mot sängen, ska ju nämligen se min brors match på dan och sen drar jag tillbaks hem till min mor igen!

Men ni får hade gryyymmt!
/ e - hon utan strumpbyxor..


  
jag vet att ni helt enkelt inte kan motstå..


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Kul med Luciatåg:D:D



För övrigt så lottar jag ut ett Cliniqueset.. kanske en bra julklapp eller så :D:D

2009-12-12 @ 00:21:33
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback