snoooow ♥

tjabbatjenahallå, bloggen och våra söta läsare såhär i juletider!

om ni undrara varför jag inte har skrivit, så har jag vart för lat egentligen.. haha. Eller jag har faktiskt haft fullt upp med att äta. ♥
Min jul har vart trevlig, fick allt jag önskat mig :D tihi.

Nu sitter jag och kollar på snön som yr ner utanför fönstret, det är så vackert att man nästan fäller en liten tår..
Kanis öppnar ju nämligen på lördag :o men jag och hannah ska nog ta en sväng till kåbban iaf ;) hähä.
Snart bär det av hem till älvsbyn, och då ska jag åka på mina nya skaaate skiiidor. Om inte snön stoppar mig.

Hade tänk lägga upp några fina bilder på mig och min bror sen julafton, men jag ids inte he in dom. Så ni får nöja er med tanken på hur snygga dom skulle vart.

PEACE!
/e

Kommentarer
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback