skor och strumpbyxor..

Fyfan vad arg jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nu är det ju så att emmas strumpbyxor är borta! ;o någon har tagit dom!
Och inte nog med det, någon har snattat MINA SKOOR!! ;O seriöst.. man känner ju om man har tagit fel skor!! ;s och det var inga ÖoB skor jag hade...

Om ni vet vem som har råkat ta fel skor eller strumpbyxor, var väldigt vänlig och hör av er snarast!!!!!!

Se hela bilden










Ungefär såhär ser dom ut!!  Strumpbyxorna var svarta.

/h

Kommentarer
Postat av: EMMAAA

jävla fitta!! ;o

2009-12-11 @ 14:31:43
URL: http://ninjapower.blogg.se/
Postat av: HANNAH

man bli ju något förbannad!! :@

2009-12-11 @ 14:43:56
URL: http://ninjapower.blogg.se/
Postat av: MIRIAM

MEN FUCKING SÄRA TJUVAR SOM INTE HAR RÅD MED EGNA SAKER!!!!!!!!! :o :@



FUCK OF AND DIE YOUR TJUVAR! :@

2009-12-11 @ 14:58:27
Postat av: Anonym

WOAA!!! DÅLIGT :@ kan tjuvar inte köpa egna saker ist ? istället för att ta min mobil och kläder och strumpbyxor :s :@

2009-12-11 @ 16:48:59
Postat av: ''JAG''

ruttet!

2009-12-11 @ 23:43:56
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback