så mycket kärlek ♥

Att känna den kalla luften bränna i strupen, känna hjärtat bulta, bara hårdare och hårdare.
Att känna när snön yr runtom fötterna, och se snön glittra så vackert i ljuset från lyktstpolarna.
Ta ut sina långa älgkliv i uppförsbacken, och känna hästsvansen slå emot axlarna.
Att känna jackan slå mot ryggen, och du känner dig så förbannat levande.
my big love.


Jag och Hannah har även fått stora nyheter :D och det känns som om jag snart ska spriiiicka! Om de blir kommer de bli helt jäkla awesome! Och vi kommer röja som aldrig förr.
Så nu känner jag mig som ett litet barn på julafton, hähä.

Men nu ska jag ta mig en dusch, och bänka mig framför tv:n!

peace out.
/ e -
hon som ännu inte funnit sina strumpbyxor, men ändå lyckligaste flickan på jorden. ♥ tihi.



Kommentarer
Postat av: hannaaah

DET KOMMER BLI HELT JÄKLA AWESOOME!! :D

2009-12-16 @ 15:39:58
URL: http://ninjapower.blogg.se/
Postat av: emmaaaa

JAAAA! :D

2009-12-16 @ 16:07:03
URL: http://ninjapower.blogg.se/
Postat av: Anonym

så häftigt med åre!!:o:D

2009-12-17 @ 13:04:24
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback