profilval

chacha bloggen!

Är ju fortfarande sjuk, men jag kunde fara till skolan iallafall, men det innebär att det inte blir någon träning eller match för mig hela veckan ut! ;o
Snart är det ju JUUL, det kommer bli KUUL!
haha,  ja jag har tråkigt om ni undrar..

Idag på fysiken fick vi papper om profilvalet nästa år, jag och emma ska nog ta KANIS! ;) AWEESOME!! haha, men det är bara fram till påsklovet. Efter påsklovet var man tvungen att välja mellan cykling, inlines eller friluftsliv. Det är ju ett sådant svårt väl för mig eftersom jag håller ju på med allt detdär, eller så inte..

Det blir som vanligt ett bildlöst inlägg, har inga nya bilder att he upp ;/ men snart har vi tänkt lägga upp ett Videoinlägg ;) haha det kommer bli niice.

Over and out!
/h

Kommentarer
Postat av: Brownie !!

jag ska också ha kanis :D

2009-12-09 @ 20:16:41
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback