hemmmmma

Gud så förbannat skönt det är att vara hemma efter en låång helg!

Vi lämnade Älvsbyn klockan 8, och satte fart mot Piteå där bussen skulle hämta upp oss, och ta oss hela vägen ner till Ö-vik, vi spelade match och förlorade.. Ganska stort, men Modo ligger ju tvåa i serien.

Sen bar det av hela vägen till Sundsvall, där vi lämnade utrustningen på ishallen och fortsatte till hotellet där vi skulle sova.
hotell = hotell frukost!! :D haha, jag älskar hotell frukost..
Vi hade match klockan 12 så vi vaknade kring 9 så man fick äta i lugn och ro :)
Efter första perioden stod det 2-2, men sedan rasade det till 6-2. Sundsvall/Timrå vann, men vi kämpade in i det sista!
Trötta och slitna for vi tillbaka till hotellet för att äta middag, sen, äntligen, började vi rulla hemmåt!

Kring klockan halv 1 var jag hemma, så marsch i säng blev det.
Idag är jag sjuk, usch, mår inte så bra, har ont i huvudet och i halsen.. så det blev att stanna hemma från skolan ;s Har även ont i ryggen eftersom ca. 7 timmars bussresa tar kol på en! och det var bara på hemvägen..

För er som undrar så spelade jag med Luleås damer, i Division 1 ;)
/h

Kommentarer
Postat av: Super Ninja Monkey :D

LULEÅ HOCKEY BJÄRRN PÅ TRÖJAN DIN! :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-12-07 @ 16:42:43
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback