ett mirakel har inträffat!

Jag trodde att jag hade förlorat dom för evigt.. men jag hade som vanligt fel.

Jag vet inte hur jag ska beskriva känslan.. glädjen spred sig i hela kroppen och jag fick ett hopp igen! Ett hopp om att saker man förlorar kan komma tillbaka till dess rätta ägare.

Det hade aldrig gått om inte jibber-emma och SuperNinjaMonkey hade hjälpt mig =) jag är er evigt tacksamma!
Haha, vi ska nog starta en dektetiv klubb :) nu gäller det bara att hitta Emmas strumpbyxor!

Ha en fortsatt trevlig dag ;D
/h - hon som fått tillbaka sina skor.. ;)


Kommentarer
Postat av: miriam - SUPERNINJAMONKEY

vi är som supersnällasilversara & stålhenrik, som piff & puff. som lasse & maja (i lassemajasdektektivbyrå) vi är som HEM! :D vi hittar hem dina saker i ett nafs! =)

2009-12-14 @ 17:06:44
URL: http://mmmiriamkaram.blogg.se/
Bring it on, bitch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback